Warsztaty Reklamacje na rynku finansowym, 9-10.02.2017, Warszawa

Warsztaty Reklamacje na rynku finansowym, 9-10.02.2017, Warszawa

Hot News, Szkolenia 2 komentarze do Warsztaty Reklamacje na rynku finansowym, 9-10.02.2017, Warszawa

Miło nam poinformować, że MIFID.PL zostało Patronem Medialnym Warsztatu Reklamacje na rynku finansowym organizowanego przez Puls Biznesu. Poniżej informacja od Organizatora:

Minął już rok od wejścia w życie ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Podmioty rynku finansowego mają obowiązek informowania klientów o procedurze składania i rozpatrywania reklamacji, w tym w szczególności mają obowiązek poinformować o miejscu i formie składania reklamacji, terminie rozpatrywania reklamacji oraz sposobie powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji.

Chcąc wyjść naprzeciw Państwa potrzebom przygotowaliśmy warsztaty Reklamacje na rynku finansowym, które odbędą się 9-10 lutego 2017 r., w Warszawie.

Celem spotkania jest zaprezentowanie wpływu zmian ustawy na proces reklamacyjny oraz pokazanie szeregu możliwości w oparciu o liczne case studies.

Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.

Kontakt w sprawie reklamacji może decydować o wielu późniejszych działaniach klienta: czy przedłuży współpracę, czy zarekomenduje nasz produkt swoim znajomym. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.

Jakie działania podjąć, aby klient nas nie opuścił i aby jego reklamacja nie przełożyła się na migrację? jak efektywnie zarządzać informacjami zwrotnymi od klientów? jakie są zagrożenia związane w nieprawidłowym zarządzaniem reklamacjami  na rynku finansowym –  to tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą zaproszeni eksperci, praktycy zajmujący się na co dzień tematyką reklamacji.

W programie m.in.:

  • Zagrożenia związane w nieprawidłowym zarządzaniem reklamacjami na rynku finansowym
  • Efektywne zarządzanie informacjami zwrotnymi od klientów
  • Zarządzanie procesem reklamacji jako istotny element systemu zarządzania produktem finansowym
  • Klient Bumerang – czyli jak radzić sobie z klientami, którzy notorycznie składają reklamacje
  • Klauzule niedozwolone na rynku usług finansowych – identyfikacja, ryzyka i nowe kompetencje Prezesa UOKiK

ORGANIZATOR: Puls Biznesu

KONTAKT:

Tel: 22 333 97 77, e-mail: szkolenia@pb.pl, www: (tutaj) 

Autor

2 komentarze

  1. Jan 27 stycznia 2017 at 00:36

    Witam,
    bardzo ciekawa inicjatywa. Jako „praktyk reklamacyjny” widzę dużą potrzebę organizacji takich szkoleń, szczególnie dla pracowników instytucji finansowych. Jako ciekawostkę podam, że prawdopodobnie niedługo (pierwsza rozprawa jeszcze w tym kwartale) doczekamy się pierwszego wyroku sądowego opartego na ustawie reklamacyjnej (naruszenie art. 6 i art. 8 u.r.r.). Pojawi się więc oczekiwany przez wielu precedens sądowy. I będzie to dobry pretekst do organizacji kolejnych szkoleń 🙂

  2. Grzegorz 29 marca 2017 at 22:43

    Pokłosiem problemów z instytucjami finansowymi są oddolnie realizowane inicjatywy społeczne, jak ta strona, stanowiąca zbiór przydatnych informacji z obszaru reklamacji: http://reklamacja.pl.tl

Dodaj komentarz

Back to Top